Každý si jistě vybaví ty romantické chvíle u táboráku, kdy se s písničkami v trampském a country stylu setkal. Jsme rádi, že na melodii těchto písní dokážeme i zatančit. Stali se z nás tedy přátelé country (nejen tanců), i když mnozí jimi byli už dávno před tím...

zkoušky v tělocvičně

zkoušky v tělocvičně
Zkoušíme v malé tělocvičně ZŠ v úterý od 19:00 hodin.

úterý 20. srpna 2013

Na schodech byl Čtyřlístek...

Ahoj,
posílám pár fotek z nedělního  cyklovýjezdu. Jel jsem sám a měl jsem v plánu jenom Janohrad, ale jelo se mě dost dobře, tak jsem se naráz objevil až na Pohansku. No a jak jsem jel zpátky, tak na schodech KD v Břeclavi právě ladil Čtyřlístek. Náhoda chtěla a potkal jsem tam Danu, tak jsme s Charvatčákama 2,5 hod. tancovali. Bylo to krásný setkání a moc příjemná pohoda. Pak jsem šlápl do pedálů a krásným letním večerem jsem ujížděl k domovu, zkrátka byl jsem dost spokojený :-D. Franta

Žádné komentáře:

Okomentovat