Každý si jistě vybaví ty romantické chvíle u táboráku, kdy se s písničkami v trampském a country stylu setkal. Jsme rádi, že na melodii těchto písní dokážeme i zatančit. Stali se z nás tedy přátelé country (nejen tanců), i když mnozí jimi byli už dávno před tím...

zkoušky v tělocvičně

Zkoušíme v malé tělocvičně ZŠ v úterý od 19:00 hodin.

úterý 29. srpna 2017

Expedice Dunaj

Nejenom tancem živ je country tanečník. Tak tímto heslem jsme se řídili minulý víkend, kdy pro nás zorganizovala Blanka cyklovýlet přes tři státy. Byl přijat pracovní název EXPEDICE DUNAJ, protože převážná část naší trasy vedla okolo tohoto veletoku. Celkem se nás přihlásilo šest účastníků, a zpočátku jsme při představě našlapaných kilometrů velkým optimismem neoplývali. Ale nakonec jsme výzvu přijali a vyrazili. V pátek za rozbřesku jsme se i s našimi velocipédy přesunuli vlakem ze Zaječí do Břeclavi a po delším čekání pak dál až do Vídně. Tam byl start naší expedice a zároveň začátek první etapy. Pěkně v pohodě jsme si vyšlapovali podél Dunaje, stačili jsme sledovat krásy okolní krajiny a při občasných zastávkách i pořizovat fotodokumentaci. Šlapali jsme a šlapali a najednou se před námi objevilo panoráma Bratislavy, kde byl cíl naší první etapy a zároveň místo našeho ubytování. Spaní jsme měli zajištěné na vysokoškolských kolejích v Mlynské dolině. Po nezbytném doplnění energie v místní restauraci jsme zalehli a těšili se na další den naší expedice.

Druhý den ráno jsme po společné snídani vyrazili po bratislavském nábřeží přes most SNP směrem k vodnímu dílu Gabčíkovo. Po krásné cyklodálnici jsme dojeli až na hráz u Čunova, kde jsme se pokochali nejen pohledem na tu masu vody, ale ukojili jsme i naše žaludky dobrým obědem. Po obědě se odpojila dvojice vytrvalců Blanka a Jirka, která pokračovala dál kolem vody, zbytek se vydal na zpáteční cestu s vidinou delší zastávky u koupacího rybníka, který jsme minuli při cestě tam. Koupel byla osvěžující, a tak jsme odpočatí pokračovali zpátky do Bratislavy. Prošli jsme část Starého Mesta, posvačili výbornou zmrzlinu a okružní jízdou se vrátili do místa našeho přechodného bydliště. Po nezbytné hygieně následovala večeře s doplněním kalorií a spánek.
V neděli, poslední den naší expedice, po snídani a odhlášení pobytu, se Blanka s Jirkou vydali kolmo k domovu. Zbytek expedice, ten pohodlnější, naskočil na vlak a nechal se popovézt směrem k hranicím do Kútů. Odtud jsme již pokračovali po vlastní ose směr Lanžhot, Břeclav až do Velkých Pavlovic, kde byla naše expedice zakončena. Najeli jsme celkem 189 km a tím si ověřili, že ještě nejsme žádná béčka a že naše tělesné schránky vydrží víc, než jen občasné večerní tancování. Blanka s Jirkou mají těch kilometrů trochu víc, ale oni už jsou jiná kategorie.
Blance děkujeme za zorganizování celé expedice. Hlavně za to, že nás dokázala přesvědčit o tom, že ještě nejsme takové bačkory, a když chceme, tak se dokážeme vyhecovat i k takovéto šílenosti.
Celou cestu zachycenou fotoaparátem si můžete prohlédnout ZDE.