Každý si jistě vybaví ty romantické chvíle u táboráku, kdy se s písničkami v trampském a country stylu setkal. Jsme rádi, že na melodii těchto písní dokážeme i zatančit. Stali se z nás tedy přátelé country (nejen tanců), i když mnozí jimi byli už dávno před tím...

zkoušky v tělocvičně

zkoušky v tělocvičně
Zkoušíme v malé tělocvičně ZŠ v úterý od 19:00 hodin.

pondělí 24. listopadu 2014

Rančeři zvou

Kamarádi, kamarádky a příznivci živé country a country tanců,
v pátek 28.11. opět proběhne tradiční countrybál s Rančery v oblíbené restauraci "U zbojníka" v Mokré u Brna. Předprodej na tel .č.: 739049301
Začínáme ve 20:00.
Za všechny Rančery a Rančerky zve
Hamr

www.uzbojnika.cz
www.ranceri.com


1 komentář:

  1. No teda super pozvánka, to se snad dojdu podívat na to, jak to tam válčíte. Ne, samozřejmě vím, že je to už neaktuální. Ale nedávno jsem vás viděl a viděl jsem i web, takže jsem si říkal, že na něj mrknu. Máte to tady moc pěkné. A hlavně je moc pěkná vaše hudba. Já jsem sice spíš na Pink Floyd, proto teď zkoumám, jak vybrat kytarový efekt reverb, ale i dobré country umím ocenit. :-)

    OdpovědětVymazat